:DDDDDDDD

Hej hej ,Jorrå internet hittade jag här ute på havet ! :D
först så åkte vi tåg in till stockholm så åkte vi spårvagn till båt hamnen ,sen åt vi och sen gick vi till Gröna lund ! :D
Vi åkte lite små karuseller med min syster son först ,sen åkte vi lite berg och dalbanor ,jag och min storasyster.
Sen i slutet åkte jag och min syster Fritt fall xd haha den var häftig men lite läskig ;$
sen åkte vi lite små karuseller igen ,sen gick vi hem ..
På morgon dagen åkte vi vidare till södertälje :) där gjorde vi inte så mycket .
Sen på morgonen så handlade vi lite och sen åkte vi vidare till Grönvik ,Där bor lite släkt och så :)
och imorgon SKA jag bada ! ;))

/ Moa :)

Tack Elin för den jätte fina designen ! :DDDDDDDDDDDD<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0