You are a wonderful pony!

Först gick jag till stallet ,tog in Abby och borstade ,sadlade och tränsade.
Sen red vi iväg mot såkallade rundan "barackerna".
Skrittade på grusvägen och en bit in i skogen .
Sen travade jag upp för en liten kulle och så skrittade jag vidare :)
När jag kom till en racksträcka började jag Trava flytta lite och sen galopperade.Hon är så duktig lille ponnyn :D
Sen drog jag fram två pinnar som vi galopperade över och räknade galoppsprång vart 5 st :)
Red på pinnarna ca 3-4 gånger sen skrittade vi vidare på raksträckan och så tog vi en galopp och så trav.
Skritt resten av biten :)
Sen släppte jag ut Abby och så gosade jag med kaninerna sen vart jag hämtad :)

nu kommer lite info och bilder om Abby :)

Namn: Dunders Abigale
Född: 2007
Kön: Sto
Mankhöjd: 126 cm
Ras: Exmoorponny
E: Arum RE 10
U: Helly RE 42
UE: Apple Basket RE 4

Fina tjejen :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0