CHA CHA

Hejsan alla busfrön!
snackar med bloggägarn på msn, och hon bloggar aldrig ! :o
så jag Fanny Frida Börjesson
fick gästblogga lite, gör ett tidinställt till er också ;)
Jaja , jag heter då Fanny och är 12 år går i moas klass,
vilket är awesome , dock får vi alltid skäll för att vi pratar men men lev livet tänker vi då ;)
Jag har en medryttarhäst som heter Flykt Kila men kallas för kila, ni har sett bild på oss här tidigare men ni får en till på min fina medryttarhäst!
Flykt Kila
äg : Marcus Ivarsson / Martina Janson
U : Flykt Skanska
E : Näs Fuxen
kallblodig travare
f: 1993
146 cm i mkh :)
lite smått info så där ;)



Kila har jag ridit i ca 1 år och 3 månader.
vi tränar dressyr varje vecka för Maria Storm,
och så har vi startat en pay and jump, klubbhoppning och klubbmästerskap :)
vill ni veta ännu mera kan ni klicka här !
ni får lite mera bilder som moa var med och fotade!

en liten charmig bild på mig och moa ♥
Kan beskriva moa som person , innan
man lär känna henne är hon väldigt blyg , men det släpper mer och mer!
med mig är hon inte alls blyg!
men hon är snäll, omtänksam och sjukt rolig!
vi har alltid kul, dock är vi båda lite deppade över att jag ska flytta och vi
inte kommer gå i samma klass, men! vi kommer träffas ändå , i hope
det får räcka för det här inlägget, hihi ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0