Rubrik

hej hej ,först var det skolan,jag var ovanligt flumm idag eller ja ovanligt brukar ju kunna vara varje dag men ah ,
Sen åkte jag till stallet ,först så tog jag och ägaren in hästarna jag tog chester han tog linette och anisette sprang lös ,det gillade hon för hon travade och galopperade helt vilt .
Sen började jag borsta Linette fina ,duktiga, lilla hästen då :love:
Sen anisette sen chester :)
Sen när jag var klar fick jag enn hundralapp :O för att jag hade hjälp till så mycket med hästarna så sa han att jag var välkommen när jag vill .
Ägarna är helt underbara !
Sen åkte jag bussen hem och så åt jag lite sen fotbollsträning .

I morgon är det match mot ÖSK !

Linette

Anisette

Chester


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0