Skriver om Tisdagen!

Glömt att skriva vad jag gjorde i Tisdags ;)
Mamma skjutsade mig till Stina där hämtade vi henne sen åkte vi till hennes hästar :)
Och eventuellt ska jag börja rida Abby hennes lilla B-ponny sto ,så vi åkte och kollade läget lite sådär och så red vi :)
Först så gjorde vi höpåsar och kraftfoder så gick vi ut och fodrade dom stora hästarna medans vi hämtade Abby.
Sen fixade vi henne och Stina började skritta till ridbanan.
Där så skrittade hon lite och travade och lite galopp .Sen red jag började jobba lite på volt i skritt sen i trav och så byggde Stina upp ett liten hinder .Abby hoppade knappt hon var nog lite trött  :)
Sen skrittade jag tillbaka till stallet sen kom hennes mamma och hämtade oss och skjutsade oss till Stina .
Där spelade vi lite kort och lite sånnt :) :love:
nu kommer lite bilder sen i sommras på mig och Stina:love: :)
 
Stina och Stjärna :love:

Jag och Abby :) :love:

abby och jag

ja o Abby

Stina och stjärna!

Favorit bild på mig och Abby :'):love:

Stina och Stjärnis :D

Jag och Abby :)

Jag och fina Abby :love:

Stinis och Stjärnis ^^ :)<3

Jag och Abby :)

Jag och Abby :)

Jag älskar dig Stina johansson ♥

Kommentarer
Postat av: stina

Jag älskar dej också :*<333333333333333333333333

2011-10-22 @ 17:13:17
URL: http://stiinajohansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0