10 - 10 saker du kanske inte visste om mig

♥Jag är avundsjuk på alla som har egen häst.
♥Jag har haft tandställning sen i 3:an.
♥Jag är bara 154 cm och kommer inte bli så mkt längre (men det är bara bra, för då kan man rida ponnysarna ;) )
♥Jag är väldigt Flummig av mig .
♥Min starka sida är min envishet
♥Jag är ganska kräsen när det gäller killar.
♥Jag älskar att göra andra personer glada.
♥Jag och min kompis Fanny går typ och skrattar åt olika film repliker varje dag .. x)
♥Jag älskar att få nya vänner.
♥Jag hatar när folk säger att den älskar någon,och inte menart..

Kommentarer
Postat av: fanny

Hehe ;$

2011-10-14 @ 20:45:23
Postat av: Lovisa

aah det gör ni ;) <33

2011-10-15 @ 17:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0