Underbara lilla buse !

Hej hej ! kom hem från stallet vid klockan 18.20, nu berättar jag om ridturen !
Först åkte jag till pålsboda där stod Stina så hoppade vi på hallsbergs bussen.
När vi var framme vid busshållsplatsen så började vi gå mot stallet ,det är ungfär 900 m.
Sen bytte Stina om,och så tog vi in hästarna.
Stjärna började dumma sig och sparkade bakut och bockade i hagen,men med lite havre löser sig allt ;)
Jag tog Abby ,så fixade vi hästarna .
Vid kl 15.30 red vi i väg mot rundan "barackerna".
Vi skrittade i ca 30 min ,då jobbade jag lite med ställningen och flyttningarna ,gick ganska bra .Hon är inte så koncentrerad i skogen .
Efter det så travade vi och så galopperade jag efter Stjärna och Stina som travade ;)
Sen red vi hemmåt och så mockade vi och pratade lite och fyllde vatten och så när Bea kom tog vi in alla hästarna :)
Sen fick jag skjuts till bussen i Pålsboda ! :)

Ja det var min dag ;) 

Här är vi ALLA fyra ;D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0