Dagen !

Vaknade vid kl 09.00 med Fanny som sov över hos mig efter discot ,vi låg och kollade på Bert ett tag ;).
Vid kl 10.00 åt vi frukost ,vi gjorde super god choklad  !
Vid kl 12.00 åkte vi till Fannys stall.
Vi tog in Kila och Tratten och sen kom Martina så då borstade dom hästarna ,jag hjälpte lite .
Sen när dom hade fixat hästarna så red vi iväg .
Jag gick och sen var vi framme vid ridbanan .
Jag ledde kila medans fanny plockade fram hinder .
Sen fotade jag dom ,Super fina var båda ekipagen !
Sen på vägen hem fick jag skritta Tratten :D :D, SUPER KUL ! :D Lille ponnin :)
Sen så fyllde vi på vatten och så gick vi hem till Fanny :)

Finaste ekipaget ever ! ♥ Love you Fanny :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0