Hemma ! :D

hej hej ,nu är jag äntligen hemma från södermanland -.- vattnet där är jätte äckligt xd!
men iallafall jag har haft jätte kul ,först så packade jag ihop alla mina saker sen fick vi åka buss från Trosa till södertälje,och där tog vi tåget hem.
Vi skulle igentligen inte åkt med det tåget men när vi kollade på alla tåg som skulle gå så såg vi ett tåg som gick om fem minuter vi skyndade oss och vi hade fem minuter på oss att åka upp till spår sju.
Men sen när vi satt på tåget så kom vi på att vi inte hade köpt några biljetter men då tänkte vi att vi köper dom på tåget.Men dom på tåget var så stressade så dom kom aldrig för att kolla på allas biljetter ,men sen 2 minuter ifrån hallsberg så kom dom och då sa vi att vi skulle gå av i hallsberg så då fick vi åka gratis ,hahah Friåkarna ;D
lite komplicerat men men ,Jag är iallafall hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0