Stina :D<3

hej hej,

I söndags så skjutsade mamma mig til stina för jag skulle sova där tills på måndagen,nice ;)
Först gick vi runt lite i pålsboda i ca en timme ,sen åkte vi till stallet och när vi cyklade förbi Fannys hus så frågade vi om hon ville rida med oss ,och det ville hon ,men innan vi fortasatte till stallet så hälsade vi på Fannys sjukt söta kattungar ;') Sen åkte Fanny til Kila och gjorde iordning henne sen skulle hon rida till oss medans vi fixade dom andra hästarna.Första hämtade vi stjärna och ställde henne i stallgången,sen hämtade vi Abby och ställde henne där med.Sen borstade vi opch sadlade och tränsade ,jag red Abby :Dvi började skritta mot Fannys håll ,och så kommer och i vägkorsningen :)Vi red en sväng brevid folkasbo skolan sen in i skogen och förbi pålsboda ryttarförening,på en sträcka galopperade alla  ,Stjärna först ,sen Kila och sist jag och lilla abby.
Det gick fort som vinden för Abby har inte så långa ben så hon han ju inte med dom stora hästarna då fick hon lite panik och galoperade fortare ;))
Men sen red vi hemått och sadlade av och svampade av dom ,sen ut med hästarna i hagen och så cyklade vi hem! sen åt vi och lite sånt där och så satt vi vid datorn ,då gjorde vi en blogg ,(hemlig än så länge ;) )
vi satt i typ 1 timme för att komma på bloggnamn(håll utkik här på bloggen ,för jag berättar snart vad den heter)
sen somnade vi ;)

På morgonen vaknade vi av Stinas lillasyster Tove som väckde oss,sen åt vi frukost och sen så cyklade vi till stallet ,vi sadlade hästarna och red iväg.Vi hade med oss Fanny som fotade oss ,vi red lite dressyr på banan och jobbade lite med hästarna ,jag red Abby :)


Kommentarer
Postat av: Louise ♡

Fin blogg! :)

2011-08-02 @ 18:38:01
URL: http://ericssonlouise.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Härlig header =D

2011-08-02 @ 21:59:27
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: stina

det var fan bäst måste göra om det! på söndag så ska jag på hopp tävling och jag undrara om du vill hjälpa med med abby. den är i pålsboda.

2011-08-14 @ 14:48:50
URL: http://stiinajohansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0