rubriker ni vet ;))

hej hej ,jag har inte hunnit updatera så mycket ,för jag har inte haft tid , det är ju varmt och man måste ju njuta av dom sista veckorna på sommarlovet ;))

Tisdag: mammas kompis och hennes två barn kom till oss ,vi badade hela dagen och solade ..

Onsdag:Jag ringde till Elin och frågade om hon ville hitta på något och det ville hon,Sen ringde vi Sofia och frågade om hon ville vara med men hon skulle kanske bort,Sen åkte jag och elin och badade i hällebo ,sen efter en timme kanske så kom sofia till stranden :D då rodde vi tre ut på sjön i elins stora gummi båt ,vi rodde ut en bit sen så skulle vi hoppa från båten,och det första jag gjorde var ju såklart att ramla i istället xd haha klaaaant,sen ramlade jag flera gånger i båten,sen hade vi dyk tävling ;) efter en stund så rodde vi in och försökte fånga fick med händerna ,haha ^^ sen åkte vi hem och då tältade vi tre hemma hos sofia och hade lite kul ^^

Torsdag:vaknade i tältet ,gick upp åt frukost sen cyklade elin hem till sig och jag och sofia hem till mig för vi skulle cykla till hällabrottet och bada jag och sofia för elin kunde inte ;/ja och så badade vi och solade ,jag bart as brun och så brände jag mig på benen xp sen cylade vi hem igen..

Fredag: idag ska jag kanske vara med sofia om hon kan :P

ja det blir inte så mycket hästar nu för tiden eftersom att jag inte har hittat någon medryttarhäst än !....

Jag letar för fullt men om ni hittar någon b,c eller d ponny i kumla,pålsboda ,sköllersta trakterna så säg till,! skulle vara sjukt snällt ,och då blir det ju med updatering om hästar och bilder ju ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0