lite om dagen..

jag vaknade vid 9 typ sen så åt jag frukost,senare ringde jag Sandra och frågade om hon ville hitta på något,sen åkte jag till sandra och vi spelade sims 3.Sen så åt vi pizza och sen åkte vi till det gammla stallet och hämtade lite grejer(fleecetäcke,grimma,lindor,jacka m.m)sen tvätade vi fleece täcket i tvättmaskinen :D vi är bäst på det ! :D
och sen cyklade vi till mig och hämtade saker för ska sova hos sandra,sen cyklade vi hem till sandra och hämtade badkläder och tog ur täcket ur tvättmaskinen,och sen tog vi med täcket och grimman till sandras farmor och farfar.som har travhästar :) när vi kom fram fikade vi lite sen gick vi till hennes paddock och lekte med hennes små syskon.sen provade vi täcket och grimman på chauncey,det vart perfekt :D sen åkte vi och badade,sen cyklade vi till sandras farmor igen och gick en sväng med nemo(hund) sen cyklade vi hem :) och handlade godis,sen så tvättade vi ett shabrak,
nemo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0