den bästa dagen på länge.<3

hej hej ,igår åkte jag och Johanna till stallet,vi cyklade ;)
först hämtade vi hästarna i hagen sen så sa margareta (ägaren) att vi kunde få pröva att rida Chester på ridbanan ! :D så först borstade vi linette,sen anisette sen chester och så började vi sadla och tränsa .
Då började det regna så margareta hämtade regnjackor åt oss och så satte vi på oss dom ,men då slutade det att regna ..haha !Så  gick vi till ridbanan med chester ,och Johanna började rida honom!
hon skrittade lite och sen travade hon.Sen skulle jag rida jag kortade tre hål på stiglädrerna och så satt jag upp ,jag började skritta lite och sedan började jag att jobba honom,gud villken underbar häst! inga bus eller någonting men han var värkligen seg !fast han har ju inte blivit riden på ett tag så ;p.Sen började jag trava jobbade honom då med men gick inte lika bra men nöjd med bebis ändå :*sen skrittade jag lite och så hoppade jag av och ledde honom in till stallet och tog av allting sen åkte vi hem :)
film kommer ;))
ett smakprov på mig och Chester <3

förstor ridhjälm inga chaps ,så ja XD min mobilkamera är konstig XD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0