dagen :))

hej vaknade vid kl halv nio fixade mig och allt sånnt där ni vet ;]
sen åkte vi först och besiktade bilen sen skjutsade mamma mig till pappa ,där kollade jag min mail och då hade hon som jag skulle köpa en systemkamera av hade tydligen skrivit att hon hade höjt priset en femhundring högre ? det är ju olaglig marknadsförning eller vad det nu heter ,så pappa ringde dom och jag tror dom vart lite rädda men dom ville inte sälja den för det priset dom hade satt ut den på i första hand ,då sket vi i det..
sen åkte jag till bästa jenny :D :D <3
vi satt vid datorn en stund sen gick vi en promenad till wadköping gick in i kronbloms hem xD
sen gick vi hemmåt till mig så åt jag en macka  sen gjorde vi typ inget sen kom pappa och så handlade vi ketchup och lök och så åt vi mat sen gic vi hem till jenny och nu sitter vi här ;P
 / Moa :)

Kommentarer
Postat av: Irma

Hej! Jättefin blogg! På min blogg kan du läsa om mej och min ponny och om våran väg mot ponny-SM!

2011-08-18 @ 12:19:05
URL: http://irama.blogg.se/
Postat av: johanna sällström

Fin blogg:)



Följa varandra via bloglovin?

2011-08-18 @ 15:55:46
URL: http://jsjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0