Igår och idag (L)

hej ,igår så följde jenny med till Zitron och så fotade hon mig ,först så hämtade vi Zitronis sen borstade jag henne i typ en halvtimme ,hon var jätte smutsig :O Sen sadlade jag och tränsa sen helt plötsligt så låg mina efterlängtade ridvantar på min hylla dom har varit borta i ett år nästan ! överlycklig ! :D
Sen red jag upp för backen och in på ridbanan,skrittade i ca 10-15 min ,sen började jag trava ,hon hostade lite i början och så .. Sen började jag jobba henne lite på en volt,sjukt fin som vanligt :*
Sen tog jag en lungn liten galopp gick bra det med :) sen tog jag av benskydden och lindorna och "badade" i vattenpölen på ridbanan ,busiga tjejer ;) ^^
sen skrittade jag av henne ,sen tog vi lite bilder vid traktorladan :)
sen åkte vi hem och så sov jag hos jenny :)

kl åtta ungefär vaknade jag sen vaknade jenny vid nio vid kl elva åkte vi buss till Miramis i Lanna ,Miramis är jennys medryttarhäst jag fotade lite sen åkte vi hem :)


Seg häst!


Komando ;)


puss i pannan går också bra ;)


Jagälskardig<3

PS. Höst designen är på väg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0