Kärlek är som vinden man ser den inte, men man känner den,♥

först vaknade jag typ vid 07,30 hos Jenny ,men hon sov ju fortfarande då såklart ;)
Sen vid 11,30 gick jag hem och tog med mina hästgrejor och gick ut till bilen, så åkte jag och pappa till Zitron,♥
När hon såg att jag kom med ett grimskaft så gnäggade och sprang till mig :')
Gud vad jag har saknat henne :love:
sen tog jag in henne och borstade och sen sadlade .
Vi red bort en sväng och bara njöt utav att få komma ut tillsammans :love:
Jag jobbade henne lite i skritten ett tag sen travade vi lite :)
Sen plockade vi två lite äpplen :)
sedan red vi hemåt och så fotade jag henne lite :)
och nu snart ska jag på bio och se Svensson,Svensson ;)




underbar, det är vad du är ,<3











:)♥
mer bilder hittar ni här
https://picasaweb.google.com/116056715347883676066/StallBerga3Sep2011


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Är den 'gråa' Little Dusty Wind? :))

2011-10-17 @ 13:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0