Trafikpoliserna !

Skriver om när jag red Abby med Stina i onsdags  !
först så var det skola sen tof jag bussen 14.17 till pålsboda där var Stina och då hoppade vi på 731 :an.
När vi var framme gick vi till stallet (900 meter).
Stina bytte om sen så hämtade vi hästarna .
Abby hade blivit rakad på halsen :)
Vi fixade vi hästarna och så red vi iväg mot barackerna :)
Abby var ganska pigg eftersom hon inte hade blivit riden på en dag x)
Stjärna var också pigg med om jag fattade rätt ;)
Vi skrittade ganska mycket ,Efter ett tag travade vi lite och sen en sträcka galopperade jag bakom stjärna som travade. Lille ponnin då ;)
Sen red vi hemåt och så mockade vi,fixade foder och så gick vi till bussen,KOLSVART !
utan min lille lampa hade vi nog inte klarat oss för vi såg inget utan den ;)
När vi stog och väntade på bussen ramlade vi nästan ner i ett dike x) och så när bussen var på gång så vinkade vi för säkerhets skull ;)
När vi gick på så sa busschauffören : Jag trodde ni var trafikpolisen !
hahahhaha asgarv XD

Jag och Dunders Abigale ♥
(Abby) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0