Stina Johansson,du gör mitt liv mycket lättare,<3

Det började med att vi träffades i ditt stall för vi skulle rida på dina två små ponnysar vi pratade och kom varandra närmre ,från första början gillade jag din personlighet du var snäll och omtänksam och otroligt söt,du är en sån vän som jag vill ha !sen började vi träffas mer och mer ,och vi vart bara mer och mer fästa vid varandra .
alla minnen vi har fått ihop på bara denna lilla stund runt 2-3 månader är helt otroliga ,och det bästa är att det blir fler ! Stina Johansson du gör min luft renare och du lyser upp min dag genom att jag bara tänker på dig ,<3

jagälskardig,<3

Stina Johansson <3


Kommentarer
Postat av: stina

Moa du får mej att gråta :*<333 du är fan bäst kommer vara den sämsta veckan nästa vecka typ för jag kan inte träffa dej :( men måste vara snart igen (a) snygg bild (not) saknar dej som fan!!!!!!

jag kommer dö om jag inte kan träffa dej inom tre veckor. älskar dej min sister :*<333333333333333333333

2011-06-22 @ 21:41:27
URL: http://stiinajohansson.webblogg.se/
Postat av: .

.

2011-06-27 @ 16:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0