When we stand togheter ..

Hej !
Idag var det näst sista dagen i skolan innan jullovet ,skönt !
Så i skolan var vi och badade i vingåker ,kul !
Våran lärare fick damp på oss för att typ alla stannade upp i vattenbanan så att alla kom ner i vattnet igen samtidigt xD
och ja ,flumm som vanligt med Edde x)
Det slutade med att jag kom hem med hans mössa och han med min..
Efter skolan så gick jag hem sen gick jag till Madde. Vi mötte Kristina och Sandra vid deras buss och så gick vi hem till Kristina  och kollade film !
haha jag och sandra åt två stycken HELA popcorn påsar ,sånna som man poppar i micron..
Tjocka ? jaoo..
 
Sen vid kl 17.40 ska vi åka te pålsboda med bussen och kolla på 9:ornas julspex !
får se om man träffar några dåee :)


En bild på ett nosludd jag gjorde i skolan ! ;) Chockrosa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0