Det här är mitt liv ..

Okayy nu tänkte jag berätta lite vad som pågår just nu in my life.

Jag börjar med skolan..
Min bästavän Fanny ska byta skolan efter jullovet ..
Och eftersom vi bara blir nio stycken i klassen då så blir jag nog ganska ensam och jag kommer absolut inte vara på topphumör varje dag.. Därför skulle det vara schysst med lite pepp från dom andra ..

Och nu till hästvärlden ..
 Som ni kanske vet så red jag en B-ponny vid namn Dunders Abigale.
Jag hade letat efter en seriös medryttarponny i över ett halvår och nu hittat den perfekta,hon hade allt den ponnyn ! Men i tisdags fick jag reda på att Abby skulle vetrinärbesiktas .. Det betydde att hon skulle säljas ..
Jag vart förstörd ,jag hade den perfekta ,men inte längre .
Hon åkte idag , sista ridturen vi fick så red vi på ett gärde och njöt ,rejsade på ett gärde .. Och jag sa till henne att hon var den bästa och jag skulle aldrig glömma henne vad som än händer ,det var nog så jag fick säga hejdå till henne ..♥

ja som ni ser så är jag inte på topphumör just nu men jag ska försöka att inte låta det gå ut över vänner och familj ,men lätt är det inte !

/ Moa .

Kommentarer
Postat av: stina

Sorry för det med abby men jag säger det så fort jag får en d ponny kan du bli medryttare på den också om du vill. vill du hjälpa mej med shettisen som vi har nu? ska köra agiliti, trikträning och köra in den lite smått. saknar abby också kan jag säga. gråtter mej tillsöms nästan varje dag sen hon åkte. tänk jag han inte änns säga hej då :'( men vad gör det saken bättre? livet forsätter ju ändå tyvär...



finns om du vill prata<3

2011-12-18 @ 21:19:39
URL: http://stiinajohansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0