The horse are amazing!

Hej igen,,
Idag var det skola och ja bla bla bla ..
Sen åkte jag och Sandra till stallet jag red fördetmesta Madicken vi red upp på en väg till ett gärde ,vi red i kanten av det sen kommer man till en liten skog där finns   det ett tränghinder på ca 70 /60 cm som vi hoppar ibland ,det känns som Madicken hoppar typ 120,hon flyger värkligen över det ! 
Sen red vi vidare Sandra red Avon och så galoppade vi lite och så kom vi fram till vrana gården där vände vi och red hemmåt.
Vi hoppade lite mer då på hindret och så byggde vi ett till på typ 80 ,så det hoppade vi.
Sen när vi skulle rida till det andra första hindret så låg det en ståltråd som madicken trasslade in sig och fick lite panik men det gick bra ,jag trasslade ut det och la undan den vi rider inte på det området någe mer .
Sen red vi hemmåt och fixade hästarna och fyllde badkaret med vatten åt hästarna .
När vi var i stallet kom två småbarn runt 5-6 år och hämtade halm ? xd
Då sa vi typ vad ska ni göra med det där ? då svarade som mata något ,vi ba hahhaha xd
dom skulle tydligen mata Dolly med halm,sen när dom stog och matade dolly så kom vi och då vart dom skiträdda xD

jag och Sandra på Madicken i vintras xD Kallt ! xd

Kommentarer
Postat av: sandra

vi får rida där med dolly nnär jag kommer hem :D <33333333333333

2011-06-02 @ 08:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0